20110804

Hej på er!

Idag vaknade jag med ett ganska stressande humör pga min kompis från ulånger, Jennifer Westin, har kommit till Sundsvall för att vara med mig.
Så idag ska vi vara med varandra en hel dag, lr ja hela dagen, o vi ska gå på birsta o shoppa lite ;), ska bli suuuper ;D, i´m SO exited :D.
HEHE!! ;P

Har har funderat på vad jag vill köpa o jag kommer nog köpa tröjor, o långarmade tröjor ska försöka att inte köpa nån väska med det kommer att bli svårt, men får se om det blir det lr inte ;).

Just det jag ska få en ny mobil snart, berättar mer om det när jag fått det o då kommer bilder också ;), längtar ;D
...
Har mycket att längta efter ;P. men skriver mer när jag kommit, vi kanske åker hem till mig när vårt shoppande är klart ;), skriver då isf ;)
HÖöres snart //TUTULIPEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0