20110817

Hej, idag har jag varit med en kompis som heter Elin Svedlund, schysst tjej ;)
Vi har typ bara varit hemma hos mig, o det var hemma hos min pappa.
När hon kom hit satt vi o kollade lite på tv typ bl.a "New Zealand´s Next Top Model", o som ni vet är det en av mina favorit program ;D.

Sen gick vi ner till en mataffär här i närheten o köpte lite som saker som bl.a är ballerina kladdkaka, MUMS ;P.
Sen när vi kom hem fr. affär´n så satte vi på en film som hon hade kollat på för 1 lr 2 årsen, kom inte riktigt ihåg :P hiihi, o jag sett detta år ;), drygt 5ggr, I think :/.

Men ajja ..

Hon åkte hem m. buss kl 17.35, typ men bussen kom inte för kvart i, FAIL! D:

Men nu ska jg fortsätta med det jag gjorde förut .. Att sitta o kolla på YT ;)

Hejdå o har det så bra//TUTULIPPEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0