20110725

Hej!
Tänkte börja med en ny rubrik ;), en mycket enklare en.
Om ni inte förstår så tänkte jag bara skriva vilket datum det är i det blogginlägget jag gör just då.. Smart va?! :)
Ajja idag har jag bara varit hemma o kollat på tv, ätit frukost vart en dubbel-macka o ett glas vatten med is i om ni undrar :P.
Sen har jag bara suttit vid datan på FB, o några sek på MSN o varit inne på Youtube också :).
Men snart efter jag bloggat så kommer jag att gå tillbaka till tvn ;), och kolla antingen kanal 3, 5 eller MTV wooho :P.
Och min pappa kommer också komma hem snart från jobbet sitt. Men ajja nu ska jag gå och se vad som finns på tvn ;).
So See You Later Alligator



Tutuulippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0