20110728


Har inte bloggat på nå dagar nu men det är bara för att jag inte riktigt orkat.. Men suttit vid datan har jag ändå gjort ;P hehe.
Idag kommer det ng inte hända så mycket kommer kanske gå ut en stund, bara för att, kanske jag promenarar till Fläsian ;).
Imorn ska jag iaf förhoppningsvis va med Elin Svedlund o då går vi antingen till stan lr till birsta ;).

Just det jagska ringa till tandläkaren efter har bloggat klart o beställa en tid :S.
Som de flesta andra människor inte vill gå till tandläkaren så är jag som dom men det enda jag inte gillar med tandläkaren det är att få banansalvan.

Jag kom ihåg att varje gång jag skulle ditt sa jag att jag inte ville ha den där äckliga banansalvan o dom sa okej då ska vi inte ta den, men sen när tandlärar besöket nästan var över så satte jag mig upp o var på väg att ställa mig upp.. då sa hon asså tandläraren: "Vi är nästan klara nu, vi ska bara lägga din lite banansalva.
Och då tänkte jag alltid att jag bara kanske skulle kunna springa där ifrån, men nää, jag lät de sätta på den D:.
Och sen en dag när jag skulle din igen så sa jag: Jag kommer inte låta er sätta på den där äckliga salvan så det så.

.. Men utan att bry sig om vad jag sa så la dom dit det ÄNDÅ .

OOJ, vad långt det blev oops
men aja nu ska jag gå o ringa tandläkaren :/

XX Tutulippen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0