Heeej!! :)

Har inte bloggat på ett tag pga var hos mamma typ hela helgen o nårga dagar mer. , o hon har vääääärldens segaste data o jag bara orkad inte vänta på att den skulle starta internet så det blev ingen bloggning då :(, buhu :P.
Var på gatufesten i onsdags med mamma o såg artister som Jason Derulo, Danny (inte nån höjdare enligt mig) ;/ o nån som jag har glömt namnet på :S, hehe men det var som ""I Dream Come Throw", för mig det var första gången jag sett honom i verklighet så jag är snart nöjd ;P, nu är det bara kvar en artist ... trummorna tack ;) .. JUSTIN BIEBER!! wohoo ;D.
men nu ska jag gå o va med my father ´n´ uncle ;)
men innan ni går vill jag att ni ska njuta så tryck på play och sen kommentera om vad ni tycker om honom o om ni var på gatufetsen i onsdags i Sundsvall, kommentera då om det var den har sången han sjung lr om det inte var det så skriv vad den hette så får ni hör den i nästa blogginlägg ;), okej :) .. Tryck play/enjoy/coment ;)
Höres tulippen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0