Hej på er!! :)

Jag har inte bloggat på länge känns det som, men det är bara för att jag var hon mamma över helgen o hon har en väldigt seeg data så jag tänkte passa på nu ;).
Det ha inte hänt så värst mycket de senaste dagarna, men jag har kollat på tv på kanal 3.
Och där har de börjat visas: Britain´s Next Top Model som jag kollat på idag också för att det är det en av de bästa o roligaste porgamen som finns.
obs. om ni också kolar på "The Next Top Model", skulle det vara kult att veta vem av deltagarna ni tycker borde/ska vinna, vi kanske tycker likadant ;P.
Har inte så mycket mer att tillägga ... Nu är det iaf xakt 1 månad kvar av sommar lovet, så jag ska göra så mycket saker jag bara kan för att inte sakna så mycket av ledigheten av sommarlovet lika mycket. ;D
Det här är Leighton Meester, som spelar Blair Waldorf i serien Gossip Girl. Som Jag löööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0