Tjena!!:)

Igår åkte jag till donken med pappa när han kom hem från jobbet.
Sen släppte pappa mig hos mamma o det vart att mysa framför tvn den kvällen ;).

Sitter just nu på en laptop som pappa använde i vintras, så exited pga det ;P.. Och hoppas på att pappa kanske kommer att ge denna till mig för jag är jätte sugen på att ha en laptop just nu pga jag vill.. Lr jag har tänkt på att börja skriva lite historier/berättelser, som jag själv tänker ut/hittar på pga av att jag tycker att det är kult ;).

Ajja..
Men ikväll tänkte jag tvätta lite kläder men det kommer nog inte bli jag som gör det, jag kommer nog fråga mamma om hon kan/vill lr ja.. Typ orkar :P, hehee

Men nu ska jag gå o fråga mamma o sen kanske lyssna på lite musik ;)
Skriver kanske lite senare lr imorn när jag har tid ;)
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0