Good Morning! =)

Idag har jag bara chillat framför datan o gjort mig iorning liite ;P, åt hamburgarbröd med smör o lite ost o drack vatten till det ;), i like water :) .. Do u? :P.
Har inte bestämt vad som kommer att hända idag men ska kanske gåå med mamma på stan om hon inte jobbar today ;), för jag vill kolla på en ny väska som jag kanske ska köpa för vill ha en ny speciell som jag försökt letat efter :/..
Föresten om ni vet vart man kan köpa en "stabil" väska som är stor lr ja, som jag kan ha mycket saker  o som inte kostar mer än 400, kan ni kommenatera det då? :), för jag vill verkligen ha en ny väska som är stor.. Helst de här färgerna: rosa, brun lr svart ;).
Ajja snart ska jag kanske kontakta mamma o se vad hon har planerat, men nu ska jag spela litte tv-spel ;)
Puss hej <3
Louis Vuitton<33 bag, size 35, model speedy
VILL HA!! <33333=D
VILL HA!!!<33<33<33<33
;D XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0