God morgon!! 20110905 =)

Vaknade 06.00 idag, o klädde på mig snabbt ;P, hehe
Idag är det skola o vi har bild :/, vet inte om det är roligt lr inte så roligt längre för att när jag hade gjort klart allt man skulle vara klar med så satt jag bara o kollade på de andra o inte var det så speciellt kult heller :O, men ajja nu tänk possitiva tankar nu ;) :P, hehe..
BTW. Jag har bestämt så här : att jag ska blogga på denna bloggen på morgonen, o på: www.vickantheone.blogg.se, på Eftermiddagen/Kvällen ;), bara så att in vet :).
Börjar kl: 09.00, tänker ta bussen kl: 08.30 :), så att jag hinner med allt jag ska hinna med :P, men nu måste jag gå ses hejdå ;)<3/Victorine xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0